
>
Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : навч. посібник / Т. М. Квятко [та ін.] ; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : [б. в.], 2020. - 163 с. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/29573 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 160
Ключові слова: маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- конкуренція -- конкуренция -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- фокус-група -- фокус-группа --
Додаткові точки доступу:
Квятко, Тетяна Миколаївна
Мандич, Олександра Валеріївна
Сєвідова, Ірина Олександрівна
Бабко, Наталя Миколаївна
Романюк, Ірина Анатоліївна
Вітковський, Юрій Петрович
Микитась, Аркадій Вікторович
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Ключові слова: маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- конкуренція -- конкуренция -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- фокус-група -- фокус-группа --
Додаткові точки доступу:
Квятко, Тетяна Миколаївна
Мандич, Олександра Валеріївна
Сєвідова, Ірина Олександрівна
Бабко, Наталя Миколаївна
Романюк, Ірина Анатоліївна
Вітковський, Юрій Петрович
Микитась, Аркадій Вікторович
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Репозитарій | |
2 | Електронний ресурс | 684 |