
>
Hrosul, Viktoriia.Formation of competitive strategy of restaurant business enterprises [Electronic resource] : monograph / V. A. Hrosul, K. Kalienik, I. Kreituss ; RISEBA University of Business, Arts and Technology. - Kharkiv ; Riga : [s. n.], 2020. - 298 p. + Appendices 210-297 p. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/59846 (Репозитарій). - Bibliography : p. 184-209. - Б. ц.
Переклад назви: Формування конкурентної стратегії підприємств ресторанного господарства: монографія
Ключові слова: ресторанне господарство -- ресторанное хозяйство -- restaurant business -- стратегія підприємств -- стратегия предприятий -- strategy of enterprises -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- competitiveness -- економіка україни -- экономика украины -- economy of ukraine --
Анотація:
The current period of structural and innovative development of the Ukraine`s economy is characterized by volatility of the environment and aggravation of competition. In such circumstances, the competitive sustainability and long-term development of restaurant businesses are determined by the ability to create and retain consumer value that generates competitive advantage. Awareness of these circumstances has led to the intensification of the scientific interest of researchers in the problem of forming a specific content and sequence of implementation of the competitive strategy of the restaurant business. Сучасний період структурно-інноваційного розвитку економіки України характеризується нестабільністю зовнішнього середовища та загостренням конкуренції. За таких умов конкурентна стійкість та довгостроковий розвиток підприємств ресторанного господарства визначаються здатністю створювати та утримувати споживчу цінність, яка генерує конкурентні переваги. Усвідомлення цих обставин зумовило активізацію наукового інтересу дослідників до проблеми формування конкретного змісту та послідовності реалізації конкурентної стратегії підприємства ресторанного господарства.
Додаткові точки доступу:
Kalienik, Kseniia
Kreituss, Ilmars
RISEBA University of Business, Arts and Technology
Hrosul, Viktoriia.
Переклад назви: Формування конкурентної стратегії підприємств ресторанного господарства: монографія
Ключові слова: ресторанне господарство -- ресторанное хозяйство -- restaurant business -- стратегія підприємств -- стратегия предприятий -- strategy of enterprises -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- competitiveness -- економіка україни -- экономика украины -- economy of ukraine --
Анотація:
The current period of structural and innovative development of the Ukraine`s economy is characterized by volatility of the environment and aggravation of competition. In such circumstances, the competitive sustainability and long-term development of restaurant businesses are determined by the ability to create and retain consumer value that generates competitive advantage. Awareness of these circumstances has led to the intensification of the scientific interest of researchers in the problem of forming a specific content and sequence of implementation of the competitive strategy of the restaurant business. Сучасний період структурно-інноваційного розвитку економіки України характеризується нестабільністю зовнішнього середовища та загостренням конкуренції. За таких умов конкурентна стійкість та довгостроковий розвиток підприємств ресторанного господарства визначаються здатністю створювати та утримувати споживчу цінність, яка генерує конкурентні переваги. Усвідомлення цих обставин зумовило активізацію наукового інтересу дослідників до проблеми формування конкретного змісту та послідовності реалізації конкурентної стратегії підприємства ресторанного господарства.
Додаткові точки доступу:
Kalienik, Kseniia
Kreituss, Ilmars
RISEBA University of Business, Arts and Technology
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Репозитарій | |
2 | Електронний ресурс | 1 |