
>
339.138(075.8)
М 26
Маркетинг для бакалаврів [Текст] : навч. посібник / І. М. Буднікевич [та ін.] ; за ред. І. М. Буднікевич ; Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : ЧНУ, 2018. - 396 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 392-395 (103 назви). - ISBN 978-966-423-458-7
Ключові слова: принципи маркетингу -- принципы маркетинга -- цілі маркетингу -- цели маркетинга -- завдання маркетингу -- задача маркетинга -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- види маркетингу -- виды маркетинга -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- маркетингова комунікаційна політика -- маркетинговая коммуникационная политика -- споживач -- потребитель -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью -- організація маркетингової діяльності -- организация маркетинговой деятельностью -- торговельний маркетинг -- торговый маркетинг -- маркетинг промислових підприємств -- маркетинг промышленных предприятий -- маркетинг агробізнесу -- маркетинг агробизнеса -- маркетинг у туризмі -- маркетинг в туризме -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг --
Додаткові точки доступу:
Буднікевич, І. М.
Вардеванян, В. А.
Кифяк, О. В.
Крупенна, І. А.
Черданцева, І. Г.
Бабух, І. Б.
Буднікевич, І. М.\за ред.\
Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича
М 26
УДК | |
339.138(075.8) |
Ключові слова: принципи маркетингу -- принципы маркетинга -- цілі маркетингу -- цели маркетинга -- завдання маркетингу -- задача маркетинга -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- види маркетингу -- виды маркетинга -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- маркетингова комунікаційна політика -- маркетинговая коммуникационная политика -- споживач -- потребитель -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью -- організація маркетингової діяльності -- организация маркетинговой деятельностью -- торговельний маркетинг -- торговый маркетинг -- маркетинг промислових підприємств -- маркетинг промышленных предприятий -- маркетинг агробізнесу -- маркетинг агробизнеса -- маркетинг у туризмі -- маркетинг в туризме -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг --
Додаткові точки доступу:
Буднікевич, І. М.
Вардеванян, В. А.
Кифяк, О. В.
Крупенна, І. А.
Черданцева, І. Г.
Бабух, І. Б.
Буднікевич, І. М.\за ред.\
Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|---|---|---|
1 | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|---|---|
1 | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 363959 |
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|---|---|---|---|
1 | 30 | Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (076) | Маркетинг | 2 |
2 | 34 | Маркетинг (075) | Маркетинг | 3 |
3 | 34 | Маркетинг (075) | Маркетинг | 4 |
4 | 31 | Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка (141) | Маркетинг | 4 |
5 | 31 | Автоматизація,комп'ютерно-інтегровані технології та робототехніка (151) | Маркетинг | 4 |
6 | 31 | Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка (141) | Маркетинг | 4 |
7 | 31 | Автоматизація,комп'ютерно-інтегровані технології та робототехніка (151) | Маркетинг | 4 |
8 | 34 | Маркетинг (075) | Маркетинг | 4 |
9 | 34 | Маркетинг (075) | Маркетинг | 4 |
10 | 34 | Маркетинг (075) | Бренд-менеджмент | 5 |
11 | 34 | Економіка (051) | Маркетинг | 5 |
12 | 34 | Облік і опадаткування (071) | Маркетинг | 5 |
13 | 34 | Менеджмент (073) | Маркетинг | 5 |
14 | 34 | Економіка (051) | Маркетинг | 5 |
15 | 34 | Облік і опадаткування (071) | Маркетинг | 5 |
16 | 34 | Менеджмент (073) | Маркетинг | 5 |
17 | 34 | Маркетинг (075) | Діджитал-маркетинг та технології продажів | 6 |
18 | 31 | Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка (141) | Маркетинг | 6 |
19 | 34 | Економіка (051) | Маркетинг | 6 |
20 | 34 | Облік і опадаткування (071) | Маркетинг | 6 |
21 | 34 | Менеджмент (073) | Маркетинг | 6 |
22 | 34 | Економіка (051) | Маркетинг | 6 |
23 | 34 | Облік і опадаткування (071) | Маркетинг | 6 |
24 | 34 | Менеджмент (073) | Маркетинг | 6 |
25 | 34 | Маркетинг (075) | Маркетингова товарна політика | 7 |
26 | 34 | Маркетинг (075) | Маркетингова товарна політика | 7 |
27 | 34 | Маркетинг (075) | Маркетингова товарна політика | 7 |
28 | 33 | Галузеве машинобудування (133) | Маркетинг | 7 |
29 | 33 | Галузеве машинобудування (133) | Маркетинг | 7 |
30 | 32 | Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (076) | Культура торгівельного обслуговування | 8 |
31 | 32 | Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (076) | Культура торгівельного обслуговування | 8 |
32 | 31 | 6.050202 | Маркетинг | 8 |
33 | 31 | 6.050701 | Маркетинг | 8 |
34 | 31 | 6.100101 | Маркетинг | 8 |
35 | 31 | Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка (141) | Маркетинг | 8 |
36 | 31 | Автоматизація,комп'ютерно-інтегровані технології та робототехніка (151) | Маркетинг | 8 |
37 | 33 | Харчові технології (181) | Маркетинг | 8 |
38 | 33 | Харчові технології (181) | Маркетинг | 8 |
39 | 34 | Маркетинг (075) | Маркетингові інтернет-технології та бізнес аналітика | 9 |
40 | 31 | 6.050202 | Маркетинг | 10 |
41 | 31 | 6.050701 | Маркетинг | 10 |
42 | 31 | 6.100101 | Маркетинг | 10 |
43 | 31 | Автоматизація,комп'ютерно-інтегровані технології та робототехніка (151) | Маркетинг | 10 |
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|