339.138(075.8)
М 26
Маркетинг для бакалаврів [Текст] : навч. посібник / І. М. Буднікевич [та ін.] ; за ред. І. М. Буднікевич ; Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : ЧНУ, . - 396 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 392-395 (103 назви). - ISBN 978-966-423-458-7

УДК
339.138(075.8)

Ключові слова: принципи маркетингу -- принципы маркетинга -- цілі маркетингу -- цели маркетинга -- завдання маркетингу -- задача маркетинга -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- види маркетингу -- виды маркетинга -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- маркетингова комунікаційна політика -- маркетинговая коммуникационная политика -- споживач -- потребитель -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью -- організація маркетингової діяльності -- организация маркетинговой деятельностью -- торговельний маркетинг -- торговый маркетинг -- маркетинг промислових підприємств -- маркетинг промышленных предприятий -- маркетинг агробізнесу -- маркетинг агробизнеса -- маркетинг у туризмі -- маркетинг в туризме -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг --
Додаткові точки доступу: