339.138(079.1)
З-41
Збірник тестів для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" з дисциплін: "Маркетингова політика розподілу", "Маркетингова товарна політика", "Маркетингові комунікації", "Маркетингове ціноутворення" [Текст] / авт.-уклад.: О. В. Жегус [та ін.]. - Харків : Іванченко І.С., . - 57 с. - 8.00 грн.

УДК
339.138(079.1)

Ключові слова: маркетинг -- маркетингова політика -- маркетингова политика -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- тести -- тесты -- 3333 --
Анотація:
Сучасна практика ринкового господарювання ставить високі вимоги до молодих спеціалістів, в тому числі маркетологів. Процес підготовки і контроль знань спеціалістів здійснюється різними методами. Світова практика широко використовує тестування в учбовому процесі. За допомогою тестів, що містяться в збірнику здійснюється так званий поточний контроль знань з основних спеціальних дисциплін. Перевага тестування полягає в тому, що студент за досить короткий час відповідає на десятки конкретних питань.
Додаткові точки доступу: