339.138(075.8)
Ч-46
Основи маркетингу [Текст] : навч. посібник / А. В. Череп, О. С. Богма, О. Г. Череп ; Держ. вищ. навч. закл. "Запоріз. нац. ун-т". - Київ : Кондор, . - 226 с. - Бібліогр. наприкінці розд. - ISBN 978-966-2781-58-8

Зміст:
Сутність, основні елементи та види маркетингу
Маркетингова інформація та маркетингові дослідження
Цільовий маркетинг: сегментування та вибір цільових ринків, позиціювання, конкуренція
Маркетингова товарна політика
Маркетингова цінова політика
Маркетингова політика комунікацій
Маркетингова політика розподілу (дистрибуції)
Стратегічний маркетинг
УДК
339.138(075.8)

Ключові слова: маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- цільовий ринок -- целевой рынок -- позиціювання -- позиционирование -- конкуренція -- конкуренция -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- збут -- сбыт -- дистрибуція -- дистрибуция -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг --
Додаткові точки доступу: