.
Професія – викладач: практикум із дидактики вищої школи [Електронний ресурс] : електрон. навч.-метод. посібник / М. І. Скрипник, С. А. Жуковська ; Наук.-метод. центр вищ. та фах. передвищ. освіти. - Київ : [б. в.], . - Режим доступа: https://vukladach.pp.ua/MyWeb/manual/pedagogika/profesija_vukladag/Golovna/Golovna.htm (Посилання)

Зміст:
Основні поняття дидактики вищої школи: діяльнісно-рефлексивний етап
Зміст освіти; методи і форми організації освітнього процесу (від загального до конкретного)
Місія та мета в освіті: як визначати навчальні цілі?
Як відбирати і структурувати матеріал змісту навчальної дисципліни?
Стилі навчання. Проблема співвідношення індивідуальності викладача, студента, групи
Як створити ситуацію діалогу в освітньому процесі?
Технологізація в освіті: освітні технології – педагогічні технології – технології навчання
Як застосовувати елементи евристики в освітньому процесі?
Як діагностувати навчальні досягнення студентів?
Як створити креативне освітнє середовище?
Ключові слова: дидактика -- навчальні цілі -- учебные цели -- стилі навчання -- стили обучения -- освітній процес -- образовательный процесс -- евристика -- эвристика --
Додаткові точки доступу: