.
Агропродовольчий маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посібник для здобувачів першого (бакалавр.) рівня спец. галузей знань D Бізнес, адміністрування та право та Н Сільське, лісове, рибне господарство та ветеринарна медицина / Н. Л. Савицька, Е. В. Пахуча ; Держ. біотехнол. ун-т. - Харків : [б. в.], . - 129 с. : табл. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkiv.ua/handle/123456789/67933 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 121-128. - Б. ц.

Ключові слова: маркетинг -- агропродовольчий маркетинг -- агропродовольственный маркетинг -- аграрний сектор -- аграрный сектор -- агропродовольчий ринок -- агропродовольственный рынок -- аграрні підприємства -- аграрні підприємства --
Анотація:
Навчальний посібник розкриває теоретичні та прикладні аспекти агропродовольчого маркетингу, зокрема особливості поведінки споживачів, специфіку товарної політики агропідприємств, стратегії просування та збуту продукції. Матеріал викладено з урахуванням сучасних тенденцій розвитку ринку та викликів сталого розвитку. Посібник може бути корисним як для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, так і для викладачів, фахівців аграропродовольчої сфери та усіх зацікавлених.
Додаткові точки доступу: