.
Основи дизайну в маркетингу [Текст] : конспект лекцій / Н. Л. Савицька, К. С. Олініченко ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : Монограф, . - 92 с. - Бібліогр.: с. 91 (15 назв)

Ключові слова: маркетинг -- реклама -- дизайн -- конпетенції -- фірмовий стиль -- фирменный стиль --
Анотація:
Метою вивчення дисципліни "Основи дизайну в маркетингу" є формування у студентів системи теоретичних знань та практичних навичок з основ дизайну, а саме: розуміння сутності та особливостей дизайну в сучасному маркетингу, аналіз основних складових композиції; опанування методичним інструментарієм оцінки дизайнерських рішень; ознайомлення студентів з конкретними прикладами прийняття рішень щодо створення дизайнерської композиції.
Додаткові точки доступу: