339.138(02.064)
Р 69
.
Формування маркетингових стратегій промислових підприємств в інформаційному суспільстві [Текст] : монографія / О. О. Романенко ; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. - Київ : Талком, . - 424 с. - Бібліогр.: с. 302-333 (369 назв). - ISBN 978-617-7397-09-9

УДК
339.138(02.064)
005.21(02.064)
658.5(02.064)
316.324.8(02.064)
004(02.064)

Ключові слова: стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- інформатизація суспільства -- информатизация общества -- розвиток підприємств -- развитие предприятий -- харчова промисловість -- пищевая промышленность -- методологія оцінки -- методология оценки -- вплив технологій -- влияние технологий -- інформаційно-комунікаційні -- информационно-коммуникационные -- технології -- технологии -- ефективність стратегій -- эффективность стратегий --
Додаткові точки доступу: