339.138(02.064) Р 69 Романенко, Ольга Олександрівна.
Формування маркетингових стратегій промислових підприємств в інформаційному суспільстві [Текст] : монографія / О. О. Романенко ; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. - Київ : Талком, 2016. - 424 с. - Бібліогр.: с. 302-333 (369 назв). - ISBN 978-617-7397-09-9
УДК
339.138(02.064)
005.21(02.064)
658.5(02.064)
316.324.8(02.064)
004(02.064)
Ключові слова: стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- інформатизація суспільства -- информатизация общества -- розвиток підприємств -- развитие предприятий -- харчова промисловість -- пищевая промышленность -- методологія оцінки -- методология оценки -- вплив технологій -- влияние технологий -- інформаційно-комунікаційні -- информационно-коммуникационные -- технології -- технологии -- ефективність стратегій -- эффективность стратегий -- Додаткові точки доступу: Київ. нац. лінгвіст. ун-т
Кількість примірників на окремих абонементах
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)
1
1
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
#
Відділ
інвентарні номери
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)