.
Мерчандайзинг [Електронний ресурс] : навч. посібник для здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти спец. 075 Маркетинг / Н. Л. Савицька, О. М. Прядко ; Держ. біотехнол. ун-т. - 2-ге вид., допов. - Харків : [б. в.], . - 206 с. : табл., рис. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/54018 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 202-205. - ISBN 978-617-8332-46-4 : Б. ц.

Ключові слова: мерчандайзинг -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- просування товару -- продвижение товара -- сервіс в торгівлі -- сервис в торговле -- е-мерчандайзинг --
Анотація:
Навчальний посібник розроблений у відповідності до навчальної програми курсу «Мерчандайзинг». Метою посібника є формування у здобувачів вищої освіти фахових компетентностей бакалавра маркетингу щодо організації, планування, реалізації та контролю мерчандайзингової діяльності підприємств. Видання призначене для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, викладачів фахових дисциплін та інших зацікавлених осіб.
Додаткові точки доступу: