Мерчандайзинг [Електронний ресурс] : тестові завдання для перевірки поточного рівня засвоєння знань з дисц. для здобувачів першого (бакалавр.) рівня ден. та заоч. форм навчання спец. 075 Маркетинг / Держ. біотехнол. ун-т ; авт.-уклад.: Н. Л. Савицька, О. М. Прядко. - Харків : [б. в.], . - 30 с. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/59840 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 28-29. - Б. ц.

Ключові слова: роздрібна торгівля -- розничная торговля -- місця продажу товару -- места продажи товара -- товари -- товары -- атмосфера магазину -- розміщення торгового обладнання -- размещение торгового оборудования -- мерчандайзинг --
Анотація:
Тестові завдання для перевірки поточного рівня засвоєння знань з дисципліни «Мерчадайзинг» призначені для поточного контролю та перевірки рівня навчальних досягнень здобувачів. Складені відповідно до вимог ОПП «Маркетинг», затверджені на засіданні кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом. Укладені завдання передбачають виявлення знань з таких розділів освітньої компоненти мерчандайзингу: мерчандайзинг як технологія маркетингу в підприємствах роздрібної торгівлі, маркетинг торговельних каналів, організація мерчандайзингу в компанії, управління роздрібним продажем товарів із застосуванням інструментів мерчандайзингу, візуальний мерчандайзинг.
Додаткові точки доступу: