.
Інновації в готельній індустрії та ресторанному бізнесі [Електронний ресурс] : опорний конспект лекцій для студ. ден. та заоч. форми навч. спец. 241 Готельно-Ресторанна Справа / Д. М. Одарченко, О. М. Кирилюк, В. І. Михайлик ; Держ. біотехнол. ун-т. - Харків : [б. в.], . - 142 с. : рис., табл. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/54841 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 142-143. - Б. ц.

Ключові слова: готельна індустрія -- гостиничная индустрия -- ресторанний бізнес -- ресторанный бизнес -- готельний бізнес -- гостиничный бизнес -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- інновації -- инновации --
Анотація:
Інновації виступають стимулом для подальшого розвитку готельного бізнесу, дають змогу підприємствам не тільки займати лідируюче положення у своїх ринкових сегментах, але й відповідати світовим стандартам готельного обслуговування. Інноваційний підхід в готельному бізнесі може зводитися до використання не лише прогресивних інформаційних технологій і випуску нових послуг, але і цілого комплексу нововведень, що зачіпають усі сфери в області управління (управління якістю, фінансами, персоналом). При цьому найбільш ефективною інноваційна політика підприємства буде у разі одночасного впровадження різних типів інновацій. На кожному підприємстві існує набір стандартних технологій по здійсненню поточних операцій і обслуговуванню гостей. Але їх наявність не забезпечує підприємству конкурентних переваг. Тому керівництво кожного великого готелю намагається знайти нові технологічні розробки для своїх проектів. Ще кілька років тому такі технологічні нововведення були пов'язані з можливими змінами в проведенні операції без втручання комп'ютерних технологій, то зараз цей процес немислимий без останніх новітніх розробок в області інформатики. На ринку з'являється безліч автоматизованих систем управління, які дозволяють полегшити роботу персоналу і зробити її ефективнішою. Обгрунтовуючи той чи інший варіант інноваційної стратегії, необхідно враховувати й те, що вона має відповідати загальній стратегії розвитку готелю, бути прийнятною для нього за рівнем ризику й передбачати готовність ринку до сприйняття нововведень.
Додаткові точки доступу: