339.13(075.8)
Б 20
.
Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств [Текст] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Шк. маркетин. менеджменту. - Київ : ВД "Професіонал", . - 448 с. : рис., табл. - (Економіка. Менеджмент. Підприємництво). - Бібліогр.: с. 403-418 (192 назви). - ISBN 966-370-023-8

УДК
339.13(075.8)
005.21(075.8)

Ключові слова: управління конкурентоспроможністю -- управление конкурентоспособностью -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- конкурентоспроможність підприємств -- конкурентоспособность предприятий --
Анотація:
Обгрунтовано концепцію стратегічного маркетингового управління конкурентоспроможністю підприємств, зокрема, визначено сутність, перспективи і проблеми стратегічного управління конкурентоспроможністю в системі маркетингового менеджменту підприємств і значення стратегічного маркетингу як основи забезпечення конкурентних переваг підприємств.
Додаткові точки доступу: