
>
658.8:339.37:004
П 82
Проскурніна, Надія Вікторівна.Маркетингова діяльність підприємств роздрібної торгівлі: теорія, методологія та практика цифрової трансформації [Текст] : монографія / Н. В. Проскурніна ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : Іванченко І. С., 2020. - 357 с. - Бібліогр.: с. 303-356. - 150.00 грн.
Ключові слова: маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- підприємства роздрібної торгівлі -- предприятия розничной торговли -- трансформація -- трансформация -- цифровізація -- цифровизация -- зовнішнє середовище -- внешняя среда -- фіджитал маркетингу -- фиджитал маркетинга -- генезис --
Анотація:
У монографії обґрунтовано теоретичні і методологічні засади, розроблено науково-практичні рекомендації щодо трансформації маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі під впливом процесів цифровізації. Особлива увага приділена сучасному стану та особливостям розвитку підприємств роздрібної торгівлі; факторам динамічних змін зовнішнього середовища роздрібної торгівлі; концептуальним та практичним аспектам запровадження фіджитал маркетингу, омніканальної стратегії на вітчизняному ринку В2С. Запропоновано методичний інструментарій оцінювання цифрової зрілості та діагностики готовності операторів роздрібної торгівлі до цифрової трансформації маркетингової діяльності.
Додаткові точки доступу:
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
П 82
Проскурніна, Надія Вікторівна.
УДК | |
658.8:339.37:004 |
Ключові слова: маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- підприємства роздрібної торгівлі -- предприятия розничной торговли -- трансформація -- трансформация -- цифровізація -- цифровизация -- зовнішнє середовище -- внешняя среда -- фіджитал маркетингу -- фиджитал маркетинга -- генезис --
Анотація:
У монографії обґрунтовано теоретичні і методологічні засади, розроблено науково-практичні рекомендації щодо трансформації маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі під впливом процесів цифровізації. Особлива увага приділена сучасному стану та особливостям розвитку підприємств роздрібної торгівлі; факторам динамічних змін зовнішнього середовища роздрібної торгівлі; концептуальним та практичним аспектам запровадження фіджитал маркетингу, омніканальної стратегії на вітчизняному ринку В2С. Запропоновано методичний інструментарій оцінювання цифрової зрілості та діагностики готовності операторів роздрібної торгівлі до цифрової трансформації маркетингової діяльності.
Додаткові точки доступу:
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|---|---|---|
1 | Абонемент б. п. №7 (вул. Клочківська, 333) | 2 | 2 |
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|---|---|
1 | Абонемент б. п. №7 (вул. Клочківська, 333) | Х-233747 Х-233748 |
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Електроггий ресурс | 66 |
2 | Репозитарій |