Методичні вказівки з організації роботи екзаменаційної комісії та підготовки до атестації здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спеціальності 015 Професійна освіта (Аграрне виробництво, Переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології) [Електронний ресурс] / Держ. біотехнол. ун-т) ; авт.-уклад.: М. С. Пономарьова, В. Є. Новікова, С. А. Золотарьова. - Харків : [б. в.], . - 51 с. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/61224 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 42-49. - Б. ц.

Ключові слова: професійна освіта -- профессиональное образование -- аграрний сектор -- аграрный сектор -- аграрне виробництво -- аграрное производство -- переробка сільськогосподарської продукції -- переработка сельскохозяйственной продукции -- харчові технології -- пищевые технологии --
Анотація:
Методичні вказівки мають високу актуальність у контексті сучасних вимог до якості вищої освіти та підготовки фахівців як для освіти, так і для аграрного сектору. Враховуючи специфіку спеціальності 015 «Професійна освіта (аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)», ефективна організація роботи екзаменаційної комісії є важливим інструментом для перевірки рівня теоретичних знань і практичних навичок студентів. Сучасний ринок праці вимагає від фахівців не лише знань, але й здатності адаптуватися до змін, впроваджувати інновації та застосовувати міждисциплінарні підходи. Тому розробка прозорих і ефективних механізмів атестації сприяє забезпеченню конкурентоспроможності випускників на ринку праці. Крім того, впровадження цих вказівок сприяє: уніфікації підходів до організації атестаційного процесу; підвищенню об’єктивності оцінювання; створенню сприятливих умов для реалізації освітньої програми.
Додаткові точки доступу: