.
Міжнародний бізнес [Електронний ресурс] : конспект лекцій у структур.-логіч. схемах. Ч. 1 / О. А. Кулініч, Н. М. Федоренко ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], . - 60 с. - Режим доступа: ; https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11337 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 58-59 (33 назви). - Б. ц.

Зміст:
Концептуальні основи формування зовнішнього середовища міжнародного бізнесу
Міжнародний бізнес в умовах глобалізації: теоретичний аспект
Роль культури у формуванні міжнародного бізнесу
Інтернаціоналізація бізнесу як базис глобалізації
Багатонаціональні компанії як ключова форма функціонування міжнародного бізнесу
Види стратегій міжнародних компаній
Ключові слова: міжнародний бізнес -- международный бизнес -- інтернаціоналізація бізнесу -- интернационализация бизнеса -- зовнішнє середовище -- внешняя среда -- міжнародні компанії -- международные компании -- ефективне управління -- эффективное управление -- аналітичний світогляд -- аналитическое мировоззрение --
Додаткові точки доступу: