
>
631.1.027(02.064)
Г 51
Гіржева, Ольга Миколаївна.Управління маркетингово-збутовою діяльністю аграрних підприємств: механізми, стратегії, інструменти [Текст] : монографія / О. М. Гіржева ; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : Смугаста типографія, 2020. - 340 с. - Бібліогр.: с. 311-340 (418 назв). - ISBN 978-617-7920-01-3
Зміст: >
Наукові основи управління збутом продукції в менеджменті аграрних підприємств
Методологія інтеграції інноваційних маркетингових та збутових рішень в управління збутом продукції аграрних підприємств
Тенденції зміни ефективності збутової діяльності аграрних підприємств та впровадження маркетингових і комерційних інновацій
Механізми та інструментарій здійснення маркетингової та збутової діяльності аграрних підприємств на інноваційній основі
Стратегічне управління маркетингом та збутом в системі інноваційного розвитку аграрних підприємств
Ключові слова: збут продукції -- сбыт продукции -- маркетингові інновації -- маркетинговые инновации -- комерційні інновації -- коммерческие инновации -- аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- мapкeтингoвo-збутова дiяльність -- мapкeтингoвo-сбытовая дiяльнисть -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- мapкeтингoва iнфopмaцiя -- маркетинговая информация --
Додаткові точки доступу:
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Г 51
Гіржева, Ольга Миколаївна.
Наукові основи управління збутом продукції в менеджменті аграрних підприємств
Методологія інтеграції інноваційних маркетингових та збутових рішень в управління збутом продукції аграрних підприємств
Тенденції зміни ефективності збутової діяльності аграрних підприємств та впровадження маркетингових і комерційних інновацій
Механізми та інструментарій здійснення маркетингової та збутової діяльності аграрних підприємств на інноваційній основі
Стратегічне управління маркетингом та збутом в системі інноваційного розвитку аграрних підприємств
УДК | |
631.1.027(02.064) | |
658.8(02.064) |
Ключові слова: збут продукції -- сбыт продукции -- маркетингові інновації -- маркетинговые инновации -- комерційні інновації -- коммерческие инновации -- аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- мapкeтингoвo-збутова дiяльність -- мapкeтингoвo-сбытовая дiяльнисть -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- мapкeтингoва iнфopмaцiя -- маркетинговая информация --
Додаткові точки доступу:
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|---|---|---|
1 | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|---|---|
1 | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 0000035 |
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Електронний ресурс | 161 |