>
Бубенець, Ірина Георгіївна.Маркетингова товарна політика та ціноутворення [Електронний ресурс] : конспект лекцій для здобув. першого (бакалавр.) рівня спец. 075 Маркетинг / І. Г. Бубенець, О. В. Жегус, О. М. Прядко ; Держ. біотехнол. ун-т. - Харків : [б. в.], 2025. - 155 с. : табл., рис. - URL: https://repo.btu.kharkiv.ua/handle/123456789/70678 (Репозитарій). - Библиогр.: с.151-153. - Б. ц.
Ключові слова: ціноутворення -- ценообразование -- маркетинг -- економіка -- экономика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- цінова політика -- ценовая политика -- ціновий ризик -- ценовой риск -- товарна політика -- товарная политика --
Анотація:
У конспекті лекцій висвітлюється навчальний матеріал, який забезпечує вивчення теоретичних питань у сфері маркетингової товарної політиці та ціноутворення. Розглянуто основні поняття маркетингової товарної політики, визначено основі інструменти та методи її оцінки, концепції ціноутворення в системі маркетингу, аспекти формування маркетингової товарної політики та ціноутворення, висвітлено особливості державного регулювання цін в Україні, розглянуто основні стратегії маркетингової товарної політики та ціноутворення, розкрито зміст маркетингових досліджень цін під час реалізації цінової політики, методи досягнення конкурентних переваг на цільовому ринку та принципи управління ціновою політикою, визначено основні законодавчі й нормативні документи, які впливають на ціноутворення на світовому рину.
Додаткові точки доступу:
Жегус, Олена Валентинівна
Прядко, Ольга Миколаївна
Держ. біотехнол. ун-т
Бубенець, Ірина Георгіївна.
Ключові слова: ціноутворення -- ценообразование -- маркетинг -- економіка -- экономика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- цінова політика -- ценовая политика -- ціновий ризик -- ценовой риск -- товарна політика -- товарная политика --
Анотація:
У конспекті лекцій висвітлюється навчальний матеріал, який забезпечує вивчення теоретичних питань у сфері маркетингової товарної політиці та ціноутворення. Розглянуто основні поняття маркетингової товарної політики, визначено основі інструменти та методи її оцінки, концепції ціноутворення в системі маркетингу, аспекти формування маркетингової товарної політики та ціноутворення, висвітлено особливості державного регулювання цін в Україні, розглянуто основні стратегії маркетингової товарної політики та ціноутворення, розкрито зміст маркетингових досліджень цін під час реалізації цінової політики, методи досягнення конкурентних переваг на цільовому ринку та принципи управління ціновою політикою, визначено основні законодавчі й нормативні документи, які впливають на ціноутворення на світовому рину.
Додаткові точки доступу:
Жегус, Олена Валентинівна
Прядко, Ольга Миколаївна
Держ. біотехнол. ун-т
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|---|---|
| 1 | Репозитарій | |
| 2 | Електронний ресурс | 117 |