.
Іміджева ідеологія в готельно-ресторанному бізнесі [Електронний ресурс] : курс лекцій для здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти ден. (заоч.) форми здобуття освіти за спец. 241 Готельно-ресторанна / В. І. Скриннік, К. В. Калєнік ; Держ. біотехнол. ун-т. - Харків : [б. в.], . - 45 с. : рис. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/56010 (Репозитарій). - Б. ц.

Ключові слова: імідж -- имидж -- готельно-ресторанний бізнес -- гостинично-ресторанный бизнес -- іміджологія -- имиджология -- іміджева ідеологія -- имиджевая идеология -- створення заданого образу -- создание заданного образа --
Анотація:
Курс лекцій з дисципліни «Іміджева ідеологія в готельно-ресторанному бізнесі» складений відповідно до навчального плану для підготовки сучасного фахівця з готельно – ресторанної справи. Вивчення дисципліни є ознайомлення студентів з теоретичними засадами, механізмами та методами формування іміджу в закладах індустрії гостинності; основними напрямами діяльності іміджмейкерів та технологіями створення іміджу; сформувати вміння та навички в галузі конструювання бажаного іміджу об’єкта (людини, організації тощо) під час здійснення своєї професійної діяльності. Призначено для здобувачів всіх спеціальностей закладів вищої освіти, аспірантів, викладачів, наукових і практичних працівників.
Додаткові точки доступу: