
>
Скриннік, Вікторія Ігорівна.Іміджева ідеологія в готельно-ресторанному бізнесі [Електронний ресурс] : курс лекцій для здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти ден. (заоч.) форми здобуття освіти за спец. 241 Готельно-ресторанна / В. І. Скриннік, К. В. Калєнік ; Держ. біотехнол. ун-т. - Харків : [б. в.], 2024. - 45 с. : рис. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/56010 (Репозитарій). - Б. ц.
Ключові слова: імідж -- имидж -- готельно-ресторанний бізнес -- гостинично-ресторанный бизнес -- іміджологія -- имиджология -- іміджева ідеологія -- имиджевая идеология -- створення заданого образу -- создание заданного образа --
Анотація:
Курс лекцій з дисципліни «Іміджева ідеологія в готельно-ресторанному бізнесі» складений відповідно до навчального плану для підготовки сучасного фахівця з готельно – ресторанної справи. Вивчення дисципліни є ознайомлення студентів з теоретичними засадами, механізмами та методами формування іміджу в закладах індустрії гостинності; основними напрямами діяльності іміджмейкерів та технологіями створення іміджу; сформувати вміння та навички в галузі конструювання бажаного іміджу об’єкта (людини, організації тощо) під час здійснення своєї професійної діяльності. Призначено для здобувачів всіх спеціальностей закладів вищої освіти, аспірантів, викладачів, наукових і практичних працівників.
Додаткові точки доступу:
Калєнік, Ксенія Володимирівна
Держ. біотехнол. ун-т
Скриннік, Вікторія Ігорівна.
Ключові слова: імідж -- имидж -- готельно-ресторанний бізнес -- гостинично-ресторанный бизнес -- іміджологія -- имиджология -- іміджева ідеологія -- имиджевая идеология -- створення заданого образу -- создание заданного образа --
Анотація:
Курс лекцій з дисципліни «Іміджева ідеологія в готельно-ресторанному бізнесі» складений відповідно до навчального плану для підготовки сучасного фахівця з готельно – ресторанної справи. Вивчення дисципліни є ознайомлення студентів з теоретичними засадами, механізмами та методами формування іміджу в закладах індустрії гостинності; основними напрямами діяльності іміджмейкерів та технологіями створення іміджу; сформувати вміння та навички в галузі конструювання бажаного іміджу об’єкта (людини, організації тощо) під час здійснення своєї професійної діяльності. Призначено для здобувачів всіх спеціальностей закладів вищої освіти, аспірантів, викладачів, наукових і практичних працівників.
Додаткові точки доступу:
Калєнік, Ксенія Володимирівна
Держ. біотехнол. ун-т
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Репозитарій | |
2 | Електронний ресурс | 200 |