.
Маркетингова товарна політика [Електронний ресурс] : навч. посібник у структур.-логіч. схемах / Л. О. Попова, О. М. Прядко ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - 2-ге вид., без змін. - Харків : [б. в.], . - 77 с. - Режим доступа: ; https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10316 (Репозиторій). - Бібліогр.: с. 75-77. - Б. ц.

Зміст:
Товарна політика підприємства маркетингової організації
Товар і послуга як об'єкти маркетингової товарної політики. Товарни ринок
Конкурентоспроможність товарів
Формування асортименту й управління ним
Маркетинг товару ринкової новизни
Товарна марка, упаковка, кодування товарів
Сервіс у системі товарної політики
Ключові слова: маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- товарний ринок -- товарный рынок -- конкурентоспроможність товару -- конкурентоспособность товара -- формування асортименту товару -- формирование ассортимента товара -- товарна політика -- товарная политика -- характеристики товару -- характеристики товара --
Додаткові точки доступу: