Маркетингове ціноутворення [Електронний ресурс] : тест. завдання для поточної перевірки знань здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форм навчання спец. 075 Маркетинг / Держ. біотехнол. ун-т ; Держ. біотехнол. ун-т. - Харків : [б. в.], . - 23 с. : табл. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/58977 (Репозитарій). - Б. ц.

Ключові слова: ціноутворення -- ценообразование -- маркетинг -- економіка -- экономика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- цінова політика -- ценовая политика -- ціновий ризик -- ценовой риск --
Анотація:
Тестові завдання для перевірки поточного рівня засвоєння знань з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» призначені для поточного контролю та перевірки рівня навчальних досягнень здобувачів. Складені відповідно до вимог ОПП «Маркетинг», затверджені на засіданні кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом. Укладені завдання передбачають виявлення знань з таких розділів освітньої компоненти маркетингове ціноутворення: ціна як економічна категорія й інструмент маркетингу; концепції ціноутворення в системі маркетингу; ціна як інструмент маркетингової політики; правове регулювання ціноутворення; формування маркетингової цінової політики підприємства; маркетингові дослідження цін у процесі реалізації цінової політики; маркетингові стратегії ціноутворення; управління ціновою політикою; оцінка цінового ризику під час установлення цін. Зміст наведених тестових завдань сприяє виявленню професійних умінь майбутнього фахівця з маркетингу, його здатності до прийняття самостійних рішень і виконання функціональних обов’язків з питань формування маркетингової цінової політики на підприємстві.
Додаткові точки доступу: