>
Маркетинг [Електронний ресурс] : тест. завдання для підсумкового контролю для здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування / Держ. біотехнол. ун-т ; авт.-уклад.: К. С. Олініченко, О. М. Прядко. - Харків : [б. в.], 2024. - 30 с. : табл. - URL: https://repo.btu.kharkiv.ua/handle/123456789/72786 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 27-28. - Б. ц.
Ключові слова: суспільно-економічні відносини -- общественно-экономическе отношения -- маркетинг -- аналіз ринку -- анализ рынка -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- управління ринковою діяльністю підприємства -- управление рыночной деятельностью предприятия --
Анотація:
Тестові завдання для перевірки підсумкового рівня засвоєння знань з дисципліни «Маркетинг» призначені для контролю та перевірки рівня навчальних досягнень здобувачів. Складені відповідно до тематики освітньої компоненти «Маркетинг» затверджено на засіданні кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом та науково-методичної ради факультету управління торговельно-підприємницькою та митною діяльністю ДБТУ. Укладені завдання передбачають виявлення знань з таких розділів освітньої компоненти: Тестові завдання охоплюють основні тематичні розділи дисципліни: сутність маркетингу та його сучасна концепція; маркетингове середовище фірми; поняття ринку в маркетингу; модель купівельної поведінки споживачів; маркетингові дослідження, сегментація ринку; товар в комплексі маркетингу; ціна в комплексі маркетингу; збут в комплексі маркетингу; маркетингові комунікації; управління маркетингом. Збірник спрямований на формування у здобувачів навичок аналітичного мислення та практичного застосування маркетингових інструментів.
Додаткові точки доступу:
Олініченко, Катерина Сергіївна\авт.-уклад.\
Прядко, Ольга Миколаївна\авт.-уклад.\
Держ. біотехнол. ун-т
Ключові слова: суспільно-економічні відносини -- общественно-экономическе отношения -- маркетинг -- аналіз ринку -- анализ рынка -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- управління ринковою діяльністю підприємства -- управление рыночной деятельностью предприятия --
Анотація:
Тестові завдання для перевірки підсумкового рівня засвоєння знань з дисципліни «Маркетинг» призначені для контролю та перевірки рівня навчальних досягнень здобувачів. Складені відповідно до тематики освітньої компоненти «Маркетинг» затверджено на засіданні кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом та науково-методичної ради факультету управління торговельно-підприємницькою та митною діяльністю ДБТУ. Укладені завдання передбачають виявлення знань з таких розділів освітньої компоненти: Тестові завдання охоплюють основні тематичні розділи дисципліни: сутність маркетингу та його сучасна концепція; маркетингове середовище фірми; поняття ринку в маркетингу; модель купівельної поведінки споживачів; маркетингові дослідження, сегментація ринку; товар в комплексі маркетингу; ціна в комплексі маркетингу; збут в комплексі маркетингу; маркетингові комунікації; управління маркетингом. Збірник спрямований на формування у здобувачів навичок аналітичного мислення та практичного застосування маркетингових інструментів.
Додаткові точки доступу:
Олініченко, Катерина Сергіївна\авт.-уклад.\
Прядко, Ольга Миколаївна\авт.-уклад.\
Держ. біотехнол. ун-т
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|---|---|
| 1 | Репозитарій | |
| 2 | Електронний ресурс |