339.138
К 76
.
Основы маркетинга [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва. - М. : Бизнес-книга : ИМА-Кросс Плюс, . - 699 с. - Библиогр.: с. 670-685. - ISBN 5-89093-001-Х

УДК
339.138

Ключові слова: цели -- цілі -- управление -- управління -- исследования -- дослідження -- информация -- інформація -- среда -- середовище -- потребительские рынки -- споживчий ринок -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- рынок предприятий -- ринок підприємств -- сегментирование -- сегментування -- разработка -- розробка -- товары -- товари -- цены -- ціни -- товародвижение -- товарорух -- торговля -- торгівля -- коммуникации -- комунікації -- стимулирование -- стимулювання -- реклама -- реклама -- ревизии -- ревізії --
Додаткові точки доступу: