
>
Агропродовольчий маркетинг [Електронний ресурс] : метод. вказівки до самост. вивчення дисц. для здобувачів першого (бакалавр.) рівня ден. та заоч. форм навчання спец. 075 Маркетинг / Держ. біотехнол. ун-т ; авт.-уклад. Е. В. Пахуча. - Харків : [б. в.], 2024. - 31 с. : табл. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/60112 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 29-30. - Б. ц.
Зміст: >
Опис навчальної дисципліни
Самостійне опрацювання тем з дисципліни
Рекомендації щодо підготовки індивідуального завдання та рефератів
Система поточного та підсумкового контролю знань
Орієнтовний перелік питань питання, для перевірки рівня засвоєння знань і підготовки до іспиту
Ключові слова: маркетинг -- агропродовольчий маркетинг -- агропродовольственный маркетинг --
Анотація:
Методичні вказівки для самостійного вивчення дисципліни «Агропродовольчий маркетинг» для денної та заочної форм навчання здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» містять тематику теоретичного та практичного курсів дисципліни. Представлені рекомендації щодо підготовки індивідуального завдання та рефератів, запитання для проведення підсумкового контролю знань, наведені методи оцінювання та список рекомендованої літератури. Методичні вказівки можуть бути корисними та цікавими для здобувачів інших спеціальностей, науково-педагогічних працівників, керівників і спеціалістів підприємств та організацій тощо.
Додаткові точки доступу:
Пахуча, Еліна Вікторівна\авт.-уклад.\
Держ. біотехнол. ун-т
Опис навчальної дисципліни
Самостійне опрацювання тем з дисципліни
Рекомендації щодо підготовки індивідуального завдання та рефератів
Система поточного та підсумкового контролю знань
Орієнтовний перелік питань питання, для перевірки рівня засвоєння знань і підготовки до іспиту
Ключові слова: маркетинг -- агропродовольчий маркетинг -- агропродовольственный маркетинг --
Анотація:
Методичні вказівки для самостійного вивчення дисципліни «Агропродовольчий маркетинг» для денної та заочної форм навчання здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» містять тематику теоретичного та практичного курсів дисципліни. Представлені рекомендації щодо підготовки індивідуального завдання та рефератів, запитання для проведення підсумкового контролю знань, наведені методи оцінювання та список рекомендованої літератури. Методичні вказівки можуть бути корисними та цікавими для здобувачів інших спеціальностей, науково-педагогічних працівників, керівників і спеціалістів підприємств та організацій тощо.
Додаткові точки доступу:
Пахуча, Еліна Вікторівна\авт.-уклад.\
Держ. біотехнол. ун-т
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Репозитарій | |
2 | Електронний ресурс |