339.138(02.064)
М 27
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст] : монографія / за заг. ред. Н. В. Карпенко. - Київ : Центp учбової літератуpи, . - 252 с. - Бібліогр.: с. 238-250 (250 назв). - ISBN 978-617-673-464-2

Зміст:
Роль маркетингу у розвитку суспільства
Маркетингові дослідження - інноваційні підходи
Маркетинговий менеджмент та проблеми його розвитку
Маркетингова освіта: досвід та проблеми
УДК
339.138(02.064)

Ключові слова: конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- туристичне підприємство -- туристическое предприятие -- ресторанне господарство -- ресторанное хозяйство -- маркетинг -- лідерство -- лидерство -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- бенчмаркінговий аналіз -- бенчмаркинговый анализ -- лобіювання -- лоббирование -- підприємства рекламної галузі -- предприятия рекламной отрасли -- торговельно-посередницькі підприємства -- торгово-посреднические предприятия -- товарні потоки -- товарные потоки -- логістика -- логистика -- ризики -- риски -- товарна інноваційна діяльність -- товарная инновационная деятельность -- маркетинг персоналу -- маркетинг персонала --
Додаткові точки доступу: