
>
339.138(02.064)
М 27
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст] : монографія / за заг. ред. Н. В. Карпенко. - Київ : Центp учбової літератуpи, 2016. - 252 с. - Бібліогр.: с. 238-250 (250 назв). - ISBN 978-617-673-464-2
Зміст: >
Роль маркетингу у розвитку суспільства
Маркетингові дослідження - інноваційні підходи
Маркетинговий менеджмент та проблеми його розвитку
Маркетингова освіта: досвід та проблеми
Ключові слова: конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- туристичне підприємство -- туристическое предприятие -- ресторанне господарство -- ресторанное хозяйство -- маркетинг -- лідерство -- лидерство -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- бенчмаркінговий аналіз -- бенчмаркинговый анализ -- лобіювання -- лоббирование -- підприємства рекламної галузі -- предприятия рекламной отрасли -- торговельно-посередницькі підприємства -- торгово-посреднические предприятия -- товарні потоки -- товарные потоки -- логістика -- логистика -- ризики -- риски -- товарна інноваційна діяльність -- товарная инновационная деятельность -- маркетинг персоналу -- маркетинг персонала --
Додаткові точки доступу:
Карпенко, Н. В.\за заг. ред.\
М 27
Роль маркетингу у розвитку суспільства
Маркетингові дослідження - інноваційні підходи
Маркетинговий менеджмент та проблеми його розвитку
Маркетингова освіта: досвід та проблеми
УДК | |
339.138(02.064) |
Ключові слова: конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- туристичне підприємство -- туристическое предприятие -- ресторанне господарство -- ресторанное хозяйство -- маркетинг -- лідерство -- лидерство -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- бенчмаркінговий аналіз -- бенчмаркинговый анализ -- лобіювання -- лоббирование -- підприємства рекламної галузі -- предприятия рекламной отрасли -- торговельно-посередницькі підприємства -- торгово-посреднические предприятия -- товарні потоки -- товарные потоки -- логістика -- логистика -- ризики -- риски -- товарна інноваційна діяльність -- товарная инновационная деятельность -- маркетинг персоналу -- маркетинг персонала --
Додаткові точки доступу:
Карпенко, Н. В.\за заг. ред.\
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|---|---|---|
1 | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|---|---|
1 | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 366230 |
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|---|---|---|---|
1 | 34 | Маркетинг (075) | Бенчмаркінг | 3 |
2 | 34 | Маркетинг (075) | Інновації в маркетингу | 4 |
3 | 34 | Маркетинг (075) | Маркетингові дослідження | 4 |
4 | 34 | Маркетинг (075) | Маркетинг інновацій в галузях | 5 |
5 | 34 | Туризм (242) | Маркетинг у туризмі | 5 |
6 | 34 | Маркетинг (075) | Діджитал-маркетинг та технології продажів | 6 |
7 | 34 | Маркетинг (075) | Інтернет- маркетинг | 6 |
8 | 34 | Туризм (242) | Маркетинг у туризмі | 6 |
9 | 34 | Маркетинг (075) | Маркетинг відносин | 7 |
10 | 34 | Маркетинг (075) | Маркетингові дослідження | 7 |
11 | 34 | Маркетинг (075) | Маркетинг послуг | 7 |
12 | 34 | Маркетинг (075) | Маркетингова політика підприємства | 7 |
13 | 34 | Маркетинг (075) | Маркетингова товарна політика | 7 |
14 | 34 | Маркетинг (075) | Маркетингові дослідження | 7 |
15 | 34 | Маркетинг (075) | Маркетинг послуг | 7 |
16 | 34 | Маркетинг (075) | Маркетинг у галузях | 7 |
17 | 34 | Маркетинг (075) | Маркетинг послуг | 8 |
18 | 34 | Маркетинг (075) | Маркетинг у галузях | 8 |
19 | 34 | Економіка (051) | Конкурентоспроможність підприємств | 9 |
20 | 34 | Маркетинг (075) | Антикризовий маркетинг | 10 |
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|