366.2(02.064)
Т 38
Технології впливу на платіжну поведінку споживачів [Текст] : монографія / К. Р. Сафіуліна [та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : ХДУХТ, . - 175 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 172-174. - ISBN 978-966-405-217-4 : 50.00 грн., 40.00 грн., 3.49 грн.

Зміст:
Заборгованість населення за житлово-комунальні послуги як соціально-економічна проблема
Громадська думка щодо проблеми заборгованості населення за житлово-комунальні послуги
Соціальний вплив та методи успішного спілкування зі споживачами
Громадський форум як ефективний механізм зменшення заборгованості населення
Організаційно-правові методи впливу на боржників
Організаційно-економічний механізм та практика управління дебіторською заборгованістю на підприємствах галузі
УДК
366.2(02.064)
658.818(02.064)
339.133.2(02.064)

Ключові слова: економіка -- экономика -- управління -- управление -- підприємства галузі -- предприятия отрасли -- обслуговування споживачів -- обслуживание потребителей -- менеджмент організацій -- менеджмент организаций -- дебіторська заборгованість -- дебиторская задолженность --
Анотація:
У монографії узагальнено досвід розробки та впроваджения технологій організаційно-економічного, правового в соціально-психологічного впливу на платіжну поведінку споживачів послуг ЖКГ. Значну увагу приділено підвищенню ефективності управління дебіторською заборгованістю комунальних підприємств. Надано результати соціологічних досліджень щодо дієвості запронюнованих підходів. Наведено кращі практики зі зменшення дебіторської заборгованості на підприємствах галузі. Для спеціалістів із питань менеджменту організацій та маркетингу послуг, працівників відділів збуту підприємств ЖКІ та органів міської влади.
Додаткові точки доступу: