>
Поведінка споживача [Електронний ресурс] : метод. реком. до практ., семінар. занять і самост. роботи для здобувачів першого (бакалавр.) рівня спец. 075 Маркетинг / Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва ; уклад. Е. В. Пахуча. - Харків : [б. в.], 2020. - 24 с. - URL: https://repo.btu.kharkiv.ua/handle/123456789/72468 (Репозітарій)
Ключові слова: маркетинг -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- ринок сбуту -- рынок сбыта --
Анотація:
Дисципліна «Поведінка споживача» спрямована на формування у здобувачів, що навчаються за спеціальністю 075 «Маркетинг», передбачає вивчення поведінку споживача в системі маркетингу; факторів впливу на поведінку споживача; процесу прийняття рішення про купівлю товарів споживачем; маркетингових інструменти впливу на поведінку споживача; напрямів дослідження поведінки споживачів; поведінкову реакцію покупців. У методичних рекомендаціях до практичних, семінарських занять і самостійної роботи з дисципліни: «Поведінка споживача» для здобувачів першого (бакалаврського) 075 «Маркетинг» зазначено зміст дисципліни за модулями і темами, плани лекцій і практичних занять, самостійна робота здобувачів, система поточного та підсумкового контролю знань здобувачів, наданий перелік питань підсумкового контролю знань, що охоплюють зміст робочої програми дисципліни, методи навчання і методичне забезпечення, запропонована рекомендована література та інші джерела. Основними формами самостійної роботи студентів є підготовка до аудиторних занять; виконання завдань з дисципліни протягом семестру; робота над окремими темами дисципліни, які згідно з робочою навчальною програмою винесені на самостійне опрацювання студентами; підготовка до всіх видів контрольних випробувань.
Додаткові точки доступу:
Пахуча, Еліна Вікторівна\уклад.\
Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва
Ключові слова: маркетинг -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- ринок сбуту -- рынок сбыта --
Анотація:
Дисципліна «Поведінка споживача» спрямована на формування у здобувачів, що навчаються за спеціальністю 075 «Маркетинг», передбачає вивчення поведінку споживача в системі маркетингу; факторів впливу на поведінку споживача; процесу прийняття рішення про купівлю товарів споживачем; маркетингових інструменти впливу на поведінку споживача; напрямів дослідження поведінки споживачів; поведінкову реакцію покупців. У методичних рекомендаціях до практичних, семінарських занять і самостійної роботи з дисципліни: «Поведінка споживача» для здобувачів першого (бакалаврського) 075 «Маркетинг» зазначено зміст дисципліни за модулями і темами, плани лекцій і практичних занять, самостійна робота здобувачів, система поточного та підсумкового контролю знань здобувачів, наданий перелік питань підсумкового контролю знань, що охоплюють зміст робочої програми дисципліни, методи навчання і методичне забезпечення, запропонована рекомендована література та інші джерела. Основними формами самостійної роботи студентів є підготовка до аудиторних занять; виконання завдань з дисципліни протягом семестру; робота над окремими темами дисципліни, які згідно з робочою навчальною програмою винесені на самостійне опрацювання студентами; підготовка до всіх видів контрольних випробувань.
Додаткові точки доступу:
Пахуча, Еліна Вікторівна\уклад.\
Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|---|---|
| 1 | Репозітарій | |
| 2 | Електронний ресурс |