338.439.5(02.064)
К 80
.
Розвиток маркетингу на ринку агропродовольчої продукції України. [Текст] : монографія / О. О. Красноруцький, Ю. І. Данько ; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : Міськдрук, . - 262 с. - Бібліогр.: с. 237-256. - ISBN 978-966-1664-21-9

Дотатки: с. 257-261
Зміст:
Маркетингова діяльність суб’єктів ринку агропродовольчої продукції
Розвиток маркетингу сільськогосподарських підприємств
Особливості розподілу агропродовольчої продукції на внутрішньому ринку України
Економічний механізм функціонування та розвитку внутрішнього ринку агропродовольчої продукції
Забезпечення ефективної збутової діяльності сільськогосподарських товаровиробників
Формування кон’юнктурних характеристик внутрішнього ринку агропродовольчої продукції
УДК
338.439.5(02.064)
631.1.027(02.064)

Ключові слова: маркетингової діяльності -- маркетинговой деятельности -- агроформування -- агроформирования -- аграрному секторі -- аграрном секторе -- сільськогосподарської сировини -- сельскохозяйственного сырья -- аграрний маркетинг -- аграрный маркетинг -- платежеспособного спроса -- платоспроможного попиту --
Додаткові точки доступу: