.
Маркетингова політика розподілу [Електронний ресурс] : навч.-метод. посіб. для самост. вивчення дисц. для студ. спеціальності Маркетинг усіх форм навчання / К. С. Олініченко, О. М. Прядко ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], . - 85 с. : табл., рис. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/60065 (Репозиторій). - Бібліогр.: с. 82-83

Ключові слова: маркетинг -- політика розподілу -- политика распределения -- управління -- управление -- адміністрування -- администрирование --
Анотація:
У навчальному посібнику міститься стислий виклад тем, контрольні запитання, які сприяють засвоєнню теоретичних аспектів маркетингової політики розподілу. Їх виконання дає змогу творчо осмислити теоретичний матеріал. Навчальний посібник відповідає вимогам Європейської кредитно трансфертної системи (ECTS) і кредитно-модульній системі організації навчального процесу та адресований студентам ЗВО різних форм навчання: денної, заочної, дистанційної, слухачів системи перекваліфікації. Посібник може бути корисний для фахівців із маркетингу, працівників різних видів служб, підприємців, викладачів ЗВО.
Додаткові точки доступу: