339.138(075.8)
С 83
Стратегічний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Я. С. Ларіна [та ін.]. - Хеpсон : Олдi-плюс, . - 364 с. : рис., табл. - Бібліогр. наприкінці розд. - ISBN 978-966-289-296-3

Зміст:
Сутність і сфера стратегічного маркетингу
Структура системи стратегічного маркетингу. Аналіз маркетингового середовища
Стратегічна сегментація ринку
Маркетингові стратегії диференціації та позиціонування товару та ринку
Маркетингові стратегії зростання
Управління портфелем бізнесу у стратегічному маркетингу
Визначення конкурентних переваг підприємства на ринку
Маркетингові конкурентні стратегії
Функціональні маркетингові стратегії (у межах маркетинг-мікс)
Процес формування й реалізації стратегії підприємства
Стратегія маркетингу в епоху постмодернізму: культурний контекст
УДК
339.138(075.8)

Ключові слова: str-маркетинг -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- позіціонування -- позиционирование -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- маркетингові конкурентні стратегії -- маркетинговые конкурентные стратегии -- цінові стратегії -- ценовые стратегии -- стратегії розподілу -- стратегии распределения -- маркетинг взаємовідносин -- маркетинг взаимоотношений -- комунікації з клієнтами -- коммуникации с клиентами --
Додаткові точки доступу: