
>
Агропродовольчий маркетинг [Електронний ресурс] : тестові завдання для поточного контролю знань для здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спец. D 75 Маркетинг / Держ. біотехнол. ун-т ; авт.-уклад. Е. В. Пахуча. - Харків : [б. в.], 2025. - 34 с. : табл. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/67032 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 29-33. - Б. ц.
Ключові слова: маркетинг -- агропродовольчий маркетинг -- агропродовольственный маркетинг -- аграрний сектор -- аграрный сектор -- агропродовольчий ринок -- агропродовольственный рынок -- аграрні підприємства -- аграрні підприємства --
Анотація:
Тестові завдання для перевірки поточного рівня засвоєння знань з дисципліни «Агропродовольчий маркетинг» призначені для поточного контролю та перевірки рівня навчальних досягнень здобувачів. Складені відповідно до вимог ОПП «Маркетинг», затверджені на засіданні кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом. Укладені завдання передбачають виявлення знань з таких розділів маркетингу: суть агропродовольчого маркетингу та його особливості; маркетинговий інструментарій підприємств аграрного сектору; маркетингові складники забезпечення конкурентоспроможності аграрних підприємств; поведінка споживачів на агропродовольчому ринку; стратегічне планування в агропродовольчому маркетингу; маркетингові стратегії розвитку аграрних підприємств.
Додаткові точки доступу:
Пахуча, Еліна Вікторівна\авт.-уклад.\
Держ. біотехнол. ун-т
Ключові слова: маркетинг -- агропродовольчий маркетинг -- агропродовольственный маркетинг -- аграрний сектор -- аграрный сектор -- агропродовольчий ринок -- агропродовольственный рынок -- аграрні підприємства -- аграрні підприємства --
Анотація:
Тестові завдання для перевірки поточного рівня засвоєння знань з дисципліни «Агропродовольчий маркетинг» призначені для поточного контролю та перевірки рівня навчальних досягнень здобувачів. Складені відповідно до вимог ОПП «Маркетинг», затверджені на засіданні кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом. Укладені завдання передбачають виявлення знань з таких розділів маркетингу: суть агропродовольчого маркетингу та його особливості; маркетинговий інструментарій підприємств аграрного сектору; маркетингові складники забезпечення конкурентоспроможності аграрних підприємств; поведінка споживачів на агропродовольчому ринку; стратегічне планування в агропродовольчому маркетингу; маркетингові стратегії розвитку аграрних підприємств.
Додаткові точки доступу:
Пахуча, Еліна Вікторівна\авт.-уклад.\
Держ. біотехнол. ун-т
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Репозитарій | |
2 | Електронний ресурс | 89 |