631.145.016(02.064)
Л 25
.
Маркетингові стратегії зростання аграрних формувань [Текст] : монографія / Я. С. Ларіна, К. С. Завальнюк. - Київ : Центp учбової літератуpи, . - 276 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 214-234 (242 назви). - ISBN 978-611-01-1686-2

Зміст:
Теоретичні та методичні засади формування маркетингових стратегій зростання аграрних формувань
Стан, тенденції розвитку та ефективність маркетингової діяльності агроформувань
Розробка маркетингових стратегій зростання аграрних формувань та визначення механізмів їх реалізації
УДК
631.145.016(02.064)
631.1.016(02.064)

Ключові слова: агроформування -- агроформирования -- зростання агроформуваннь -- рост агроформирований -- розвиток агроформуваннь -- развитие агроформирований -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия --
Додаткові точки доступу: