
>
339.138.021(100:477)(075.8)
М 26
Маркетинг. Світовий досвід та український вимір [Текст] : підручник / за заг. ред. А. О Старостіної ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - 2-ге вид., перероб. та допов. - Київ : Ліра-К, 2024. - 484 с. : табл. - Бібліогр.: с. 478 (22 назви). - ISBN 978-617-520-673-7 : 650.00 грн.
Зміст: >
Нові виклики розвитку маркетингу
Маркетинг - концепція управління сучасним бізнесом
Аналіз ринкових загроз та можливостей
Процес маркетингових досліджень
Ринкові стратегії суб'єктів господарювання
Продуктові стратегії суб'єктів господарювання (комплекс маркетингу)
Внутрішній маркетинг
Актуальні напрями розвитку маркетингу
Ключові слова: маркетинг -- світова економіка -- мировая экономика -- економічний розвиток україни -- экономическое развитие украины -- міжнародний бізнес -- международный бизнес --
Анотація:
Підручник об'єднав наукові школи з маркетингу 10 українських університетни та 31 науковця, а також представників консалтингових компаній, які є членами го «Об'єднання маркетологів України». Унікальність видання визначається тим, ще фундаментальний курс маркетингу розкривається через призму сучасних законо мірностей розвитку світової економіки, особливостей міжнародного бізнес-середовища, специфіки економічного розвитку України. В підручнику вперше розкривасться модель та етапи становления теорії і практики маркетингу в Україні, що ввібрали прогресивний світовий досвід та мають свою унікальну специфіку, Разом з цим підручник включає всі матеріали, що відповідають типовим робочим програмам з маркетингу, що викладаються в провідних університетах світу та України. В підручнику розглядаються актуальні напрямки розвитку теорії і практика маркетингу, нові сучасні авторські концепції: іноваційний маркетинг, маркетингові ризики, диджитал інструменти в маркетингу, концепція рефлексівного маркетингу, методика структурованого табличного аналізу бізнес-середовища (СТАБС аналіз), використання штучного інтелекту в маркетингу тощо. Особливістю видання є те, що завдання до розділів, які відображають сучасн інтерактивні технології навчання розміщені на сайті ГО «Об'єднання Маркетологів України», що дозволяє їх оперативно оновлювати та пристосовувати до змін бізнес» середовища, яке турбулентно змінюється.
Додаткові точки доступу:
Старостіна, А. О\за заг. ред.\
Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка
М 26
Нові виклики розвитку маркетингу
Маркетинг - концепція управління сучасним бізнесом
Аналіз ринкових загроз та можливостей
Процес маркетингових досліджень
Ринкові стратегії суб'єктів господарювання
Продуктові стратегії суб'єктів господарювання (комплекс маркетингу)
Внутрішній маркетинг
Актуальні напрями розвитку маркетингу
УДК | |
339.138.021(100:477)(075.8) |
Ключові слова: маркетинг -- світова економіка -- мировая экономика -- економічний розвиток україни -- экономическое развитие украины -- міжнародний бізнес -- международный бизнес --
Анотація:
Підручник об'єднав наукові школи з маркетингу 10 українських університетни та 31 науковця, а також представників консалтингових компаній, які є членами го «Об'єднання маркетологів України». Унікальність видання визначається тим, ще фундаментальний курс маркетингу розкривається через призму сучасних законо мірностей розвитку світової економіки, особливостей міжнародного бізнес-середовища, специфіки економічного розвитку України. В підручнику вперше розкривасться модель та етапи становления теорії і практики маркетингу в Україні, що ввібрали прогресивний світовий досвід та мають свою унікальну специфіку, Разом з цим підручник включає всі матеріали, що відповідають типовим робочим програмам з маркетингу, що викладаються в провідних університетах світу та України. В підручнику розглядаються актуальні напрямки розвитку теорії і практика маркетингу, нові сучасні авторські концепції: іноваційний маркетинг, маркетингові ризики, диджитал інструменти в маркетингу, концепція рефлексівного маркетингу, методика структурованого табличного аналізу бізнес-середовища (СТАБС аналіз), використання штучного інтелекту в маркетингу тощо. Особливістю видання є те, що завдання до розділів, які відображають сучасн інтерактивні технології навчання розміщені на сайті ГО «Об'єднання Маркетологів України», що дозволяє їх оперативно оновлювати та пристосовувати до змін бізнес» середовища, яке турбулентно змінюється.
Додаткові точки доступу:
Старостіна, А. О\за заг. ред.\
Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|---|---|---|
1 | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|---|---|
1 | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 0001436 |
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|