316.6
К30
.
Мифологические архетипы в коммуникации [Текст] / Х. Кафтанджиев. - Харьков : Гуманитар. Центр, . - 268 с. - ISBN 978-617-7022-94-6 : 130.00 грн.

УДК
316.6
316.77
159.923
659
366.1

Ключові слова: соціальна психологія -- социальная психология -- політична психологія -- политическая психология -- психологічний підхід -- психологический подход -- психологія особистості -- психология личности -- психологія реклами -- психология рекламы -- психологія торгівлі -- психология торговли -- психологія управління -- психология управления -- 3333 --
Анотація:
Ефективні маркетингові комунікації створюють прибуток в мільярди доларів. Більшість з цих комунікацій активно використовують апеляції влади, засновані на міфологічних архетипах. У книзі в легкій, цікавій і дуже візуалізованою формі проаналізовано основні міфологічні архетипи. Вони найбільш важливі для реклами і інших маркетингових комунікацій. Основна причина в тому, що людське мислення більш міфологічне, ніж раціональне. Це перша книга в світі по архетипів в рекламі. У книзі проаналізовано фізичні, просторові, біологічні, психологічні, соціальні і культурні архетипи. Книга, перш за все, буде цікава рекламістам, піар-фахівцям, фахівцям зі стимулювання збуту, директивному маркетингу, бренд-менеджерам і людям, що працюють в маркетингових відділах підприємств, фотографам, письменникам, художникам, соціологам, психологам, філологам, студентам комунікаційних, філологічних, економічних та інших факультетів.