Мифологические архетипы в коммуникации [Текст] / Х. Кафтанджиев. - Харьков : Гуманитар. Центр, 2016. - 268 с. - ISBN 978-617-7022-94-6 : 130.00 грн.
УДК
316.6
316.77
159.923
659
366.1
Ключові слова: соціальна психологія -- социальная психология -- політична психологія -- политическая психология -- психологічний підхід -- психологический подход -- психологія особистості -- психология личности -- психологія реклами -- психология рекламы -- психологія торгівлі -- психология торговли -- психологія управління -- психология управления -- 3333 -- Анотація: Ефективні маркетингові комунікації створюють прибуток в мільярди доларів. Більшість з цих комунікацій активно використовують апеляції влади, засновані на міфологічних архетипах. У книзі в легкій, цікавій і дуже візуалізованою формі проаналізовано основні міфологічні архетипи. Вони найбільш важливі для реклами і інших маркетингових комунікацій. Основна причина в тому, що людське мислення більш міфологічне, ніж раціональне. Це перша книга в світі по архетипів в рекламі. У книзі проаналізовано фізичні, просторові, біологічні, психологічні, соціальні і культурні архетипи. Книга, перш за все, буде цікава рекламістам, піар-фахівцям, фахівцям зі стимулювання збуту, директивному маркетингу, бренд-менеджерам і людям, що працюють в маркетингових відділах підприємств, фотографам, письменникам, художникам, соціологам, психологам, філологам, студентам комунікаційних, філологічних, економічних та інших факультетів.
Кількість примірників на окремих абонементах
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент б. п. №7 (вул. Клочківська, 333)
1
1
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах