
>
Пахуча, Еліна Вікторівна.Агропродовольчий маркетинг [Електронний ресурс] : робочий зошит / Е. В. Пахуча ; Держ. біотехнол. ун-т. - Харків : [б. в.], 2024. - 31 с. : рис., табл. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/60113 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 29-30. - Б. ц.
Зміст: >
Суть агропродовольчого маркетингу та його особливості
Маркетинговий інструментарій підприємств аграрного сектору
Маркетингові складники забезпечення конкурентоспроможності аграрних підприємств
Поведінка споживачів на агропродовольчому ринку
Стратегічне планування в агропродовольчому маркетингу
Маркетингові стратегії розвитку аграрних підприємств
Ключові слова: маркетинг -- агропродовольчий маркетинг -- агропродовольственный маркетинг -- підприємства аграрного сектору -- предприятия аграрного сектора -- стратегічне планування -- стратегическое планирование --
Анотація:
Робочий зошит для вивчення дисципліни «Агропродовольчий маркетинг» для денної та заочної форм навчання здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, містить деталізовану тематику практичного курсів дисципліни, запитання для проведення підсумкового контролю знань та список рекомендованої літератури. Для підготовки фахівців у вищих навчальних закладах ІІІ–ІV рівнів акредитації за спеціальністю 075 «Маркетинг».
Додаткові точки доступу:
Держ. біотехнол. ун-т
Пахуча, Еліна Вікторівна.
Суть агропродовольчого маркетингу та його особливості
Маркетинговий інструментарій підприємств аграрного сектору
Маркетингові складники забезпечення конкурентоспроможності аграрних підприємств
Поведінка споживачів на агропродовольчому ринку
Стратегічне планування в агропродовольчому маркетингу
Маркетингові стратегії розвитку аграрних підприємств
Ключові слова: маркетинг -- агропродовольчий маркетинг -- агропродовольственный маркетинг -- підприємства аграрного сектору -- предприятия аграрного сектора -- стратегічне планування -- стратегическое планирование --
Анотація:
Робочий зошит для вивчення дисципліни «Агропродовольчий маркетинг» для денної та заочної форм навчання здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, містить деталізовану тематику практичного курсів дисципліни, запитання для проведення підсумкового контролю знань та список рекомендованої літератури. Для підготовки фахівців у вищих навчальних закладах ІІІ–ІV рівнів акредитації за спеціальністю 075 «Маркетинг».
Додаткові точки доступу:
Держ. біотехнол. ун-т
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Репозитарій | |
2 | Електронний ресурс | 1 |