339.138(075.8)
С 92
.
Стратегiчний маркетинг [Текст] : навч. посібник. Ч. 1. Сутність стратегічного маркетингу та його сучасна концепція / О. М. Сумець, Є. М. Ігнатова. - Харків : Міськдрук, . - 192 с. - Бібліогр.: с. 189-191. - ISBN 978-966-1664-97-4

Зміст:
Сутність і сфера стратегічного маркетингу
Аналіз маркетингового середовища
Маркетингова стратегічна сегментація
Формування і вибір цільових сегментів підприємства
УДК
339.138(075.8)

Ключові слова: маркетинг -- аналіз маркетингового середовища -- анализ маркетинговой среды -- стратегічна сегментація -- стратегическая сегментация -- цільові сегменти підприємства -- целевые сегменты предприятия --
Додаткові точки доступу: