
>
Комерціалізація інновацій [Електронний ресурс] : монографія / за заг. ред.: С. М. Ілляшенка, О. А. Біловодської ; Сум. держ. ун-т. - Суми : [б. в.], 2020. - 264 с. - Режим доступа: ; https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4675 (Репозитарій). - Б. ц.
Ключові слова: поведінковий аналіз -- поведенческий анализ -- асоціативне сприйняття -- ассоциативное восприятие -- споживачі -- потребители -- харчові продукти -- пищевые продукты -- комерціалізація інновацій -- коммерциализация инноваций --
Додаткові точки доступу:
Ілляшенко, С. М.\за заг. ред.\
Біловодська, О. А.\за заг. ред.\
Сум. держ. ун-т
Ключові слова: поведінковий аналіз -- поведенческий анализ -- асоціативне сприйняття -- ассоциативное восприятие -- споживачі -- потребители -- харчові продукти -- пищевые продукты -- комерціалізація інновацій -- коммерциализация инноваций --
Додаткові точки доступу:
Ілляшенко, С. М.\за заг. ред.\
Біловодська, О. А.\за заг. ред.\
Сум. держ. ун-т
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Електронний ресуос | 247 |
2 | Репозитарій |