.
Адаптивна поведінка суб’єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки: теорія, методологія та практика [Електронний ресурс] : монографія / Г. Л. Чміль ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], . - 377 с. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/15071 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 331-376 (443 назви)

Ключові слова: парадигма -- цифрової трансформації -- цифровой трансформации -- трендвочинг -- цифрова поведінка підприємств -- цифровое поведение предприятий -- тригери формування -- триггеры формирования -- теоретико-методологічний базис -- теоретико-методологический базис -- цифровізація економіки україни -- цифровизация экономики украины --
Додаткові точки доступу: