339.138(075.8)
М 58
Міжнародний маркетинг [Текст] : підручник / А. А. Мазаракі [та ін.] ; за ред.: А. А. Мазаракі, Т. М. Мельник ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : КНТЕУ, . - 447 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 445-447. - ISBN 978-966-629-914-0

Зміст:
Середовище міжнародного маркетингу
Інформаційне забезпечення міжнародного маркетингу
Вибір зарубіжного цільвого ринку та його сегментація
Стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки
Товарна політика підприємства на зовнішніх ринках
Збутова політика в системі міжнародного маркетингу
Комунікаційна політика в системі міжнародного маркетингу
Цінова політика в системі міжнародного маркетингу
Управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства
УДК
339.138(075.8)

Ключові слова: маркетинг -- зовнішньоекономічна діяльність -- внешнеэкономическая деятельность -- зовнішній ринок -- внешний рынок -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика --
Додаткові точки доступу: