.
Маркетинг [Електронний ресурс] : електрон. посібник / Н. М. Роздайбіда, Т. В. Трісунова ; Наук.-метод. центр вищ. та фах. передвищ. освіти. - Київ : [б. в.], . - Режим доступа: https://vukladach.pp.ua/MyWeb/manual/menedgment/marketung/Golovna/Golovna.htm (Посилання)

Зміст:
Сучасна концепція маркетингу
Визначення маркетингових можливостей
Формування комплексу маркетингу
Торгівля та комплекс маркетингових комунікацій
Управління процесом маркетингу
Ключові слова: маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- міжнародні ринки -- международные рынки -- продукти -- продукты -- послуги -- услуги -- ціноутворення -- ценообразование -- збут -- сбыт -- логістика -- логистика -- продаж -- продажа -- реклама -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг --
Додаткові точки доступу: