
>
Роздайбіда, Надія Миколаївна.Маркетинг [Електронний ресурс] : електрон. посібник / Н. М. Роздайбіда, Т. В. Трісунова ; Наук.-метод. центр вищ. та фах. передвищ. освіти. - Київ : [б. в.], [б. р.]. - Режим доступа: https://vukladach.pp.ua/MyWeb/manual/menedgment/marketung/Golovna/Golovna.htm (Посилання)
Зміст: >
Сучасна концепція маркетингу
Визначення маркетингових можливостей
Формування комплексу маркетингу
Торгівля та комплекс маркетингових комунікацій
Управління процесом маркетингу
Ключові слова: маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- міжнародні ринки -- международные рынки -- продукти -- продукты -- послуги -- услуги -- ціноутворення -- ценообразование -- збут -- сбыт -- логістика -- логистика -- продаж -- продажа -- реклама -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг --
Додаткові точки доступу:
Трісунова, Тетяна Василівна
Наук.-метод. центр вищ. та фах. передвищ. освіти
Роздайбіда, Надія Миколаївна.
Сучасна концепція маркетингу
Визначення маркетингових можливостей
Формування комплексу маркетингу
Торгівля та комплекс маркетингових комунікацій
Управління процесом маркетингу
Ключові слова: маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- міжнародні ринки -- международные рынки -- продукти -- продукты -- послуги -- услуги -- ціноутворення -- ценообразование -- збут -- сбыт -- логістика -- логистика -- продаж -- продажа -- реклама -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг --
Додаткові точки доступу:
Трісунова, Тетяна Василівна
Наук.-метод. центр вищ. та фах. передвищ. освіти
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Посилання |