Теоретичні основи товарознавства [Електронний ресурс] : навч. посібник до самост. вивчення та викон. лаборатор. завдань з дисципліни / С. В. Сорокіна [та ін.] ; Держ. біотехнол. ун-т. - Харків : [б. в.], . - 352 с. : рис., табл. + дод. 335-347 с. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/61099 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 333-334. - Б. ц.

Зміст:
Предмет, об’єкт, зміст і завдання сучасного товарознавства. Методологія товарознавства
Класифікація товарів
Асортимент товарів. Формування та оцінка асортименту товарів
Методи пізнання в товарознавстві. Види, структура та зміст нормативної документації на товар
Теоретичні та наукові основи формування потреб людини і споживання товарів
Властивості продовольчих та непродовольчих товарів. Номенклатура споживчих властивостей
Склад харчових продуктів та непродовольчих товарів
Якість продовольчих та непродовольчих товарів, дефектність, градація якості, види контролю якості. Основи збереження товарів у процесі товароруху
Контроль якості продовольчих та непродовольчих товарів. Методи дослідження та оцінювання якості
Пакування та маркування товарів. Товарознавча характеристика сучасного виду упаковки товарів
Штрихове кодування товарів. Товаросупровідні документи
Оцінка конкурентоспроможності товарів
Ключові слова: товарознавство -- товароведение -- постачання товарів -- снабжение товаров -- товаропросування -- товаропродвижение -- оперування товаром -- оперирование товаром -- торгівельні операції -- торговые операции -- ринок сбуту -- рынок сбыта -- продовольчі товари -- продовольственные товары -- непродовольчі товари -- непродовольственные товары --
Анотація:
У навчальному посібнику викладено матеріали, які дають можливість опанувати основні положення науки «Товарознавства» і є принципово важливими для подальшого набуття фахових компетенцій студентами, що вивчаються за спеціальностями галузі знань «Управління та адміністрування». Значна увага приділена як теоретичному курсу дисципліни і практичним аспектам рішення проблем управління процесом постачання якісних товарів (товаропросуванням або оперування товаром) від виробника до споживача при здійснення торговельних операцій на ринку, так можливості опанувати основні методи дослідження якості продовольчих та непродовольчих товарів. Представлений матеріал дає можливість студентам не тільки краще зрозуміти проблемні питання курсу, а й самостійно опанувати матеріал дисципліни. Видання призначене для студентів закладів вищої освіти.
Додаткові точки доступу: