
>
Мерчандайзинг [Електронний ресурс] : метод. вказівки до виконання практ. робіт для здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форм навч. спец. 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Держ. біотехнол. ун-т ; авт.-уклад.: М. С. Одарченко, Є. Б. Соколова, А. І. Кудряшов. - Харків : [б. в.], 2022. - 65 с. : рис., табл. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/52023 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 65. - Б. ц.
Ключові слова: роздрібна торгівля -- розничная торговля -- місця продажу товару -- места продажи товара -- товари -- товары -- атмосфера магазину -- розміщення торгового обладнання -- размещение торгового оборудования -- мерчандайзинг --
Анотація:
Методичні вказівки включають 12 практичних робіт. В сучасних умовах торгівля є складним, багаторівневим, динамічним бізнесом. Фахівці в галузі підприємництва, торгівлі та біржової діяльності з метою успішної торгівлі повинні шукати покупців та виявляти їх потреби, закуповувати відповідні товари, зберігати, перевозити, домовлятися про ціни та умови продажу. Матеріал розкриває сутність технічних засобів, їх властивості, особливості за яких можуть бути створені кращі умови торгівлі. Майбутні фахівці повинні володіти навичками створення сприятливих умов для купівлі; вміти розробити та застосувати засоби і методи мерчандайзингу для просування окремих товарів або їх комплексів. Видання призначене здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».
Додаткові точки доступу:
Одарченко, Микола Семенович\авт.-уклад.\
Соколова, Євгенія Борисівна\авт.-уклад.\
Кудряшов, Андрій Ігорович\авт.-уклад.\
Держ. біотехнол. ун-т
Ключові слова: роздрібна торгівля -- розничная торговля -- місця продажу товару -- места продажи товара -- товари -- товары -- атмосфера магазину -- розміщення торгового обладнання -- размещение торгового оборудования -- мерчандайзинг --
Анотація:
Методичні вказівки включають 12 практичних робіт. В сучасних умовах торгівля є складним, багаторівневим, динамічним бізнесом. Фахівці в галузі підприємництва, торгівлі та біржової діяльності з метою успішної торгівлі повинні шукати покупців та виявляти їх потреби, закуповувати відповідні товари, зберігати, перевозити, домовлятися про ціни та умови продажу. Матеріал розкриває сутність технічних засобів, їх властивості, особливості за яких можуть бути створені кращі умови торгівлі. Майбутні фахівці повинні володіти навичками створення сприятливих умов для купівлі; вміти розробити та застосувати засоби і методи мерчандайзингу для просування окремих товарів або їх комплексів. Видання призначене здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».
Додаткові точки доступу:
Одарченко, Микола Семенович\авт.-уклад.\
Соколова, Євгенія Борисівна\авт.-уклад.\
Кудряшов, Андрій Ігорович\авт.-уклад.\
Держ. біотехнол. ун-т
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Репозитарій | |
2 | Електронний ресурс | 68 |