339.1.02(075.8)
О-50
.
Маркетингова товарна політика [Текст] : навч. посіб. / М. А. Окландер, М. В. Кірносова ; Одес. нац. політехн. ун-т. - Київ : Центp учбової літератуpи, . - 208 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 204-207 (63 назви). - ISBN 978-611-01-1026-6

Зміст:
Сутність, зміст і завдання товарної політики підприємства
Товари і послуги в маркетинговій діяльності
Якість продукції та методи її оцінювання
Конкурентоспроможність товару та її показники
Ринок товарів і послуг
Цільовий ринок товару і методика його вибору
Організація управління продуктом
Життєвий цикл товару
Планування нового продукту і розроблення товару
Призначення та види ідентифікування продукції
Упаковка в системі планування продукту
УДК
339.1.02(075.8)

Ключові слова: маркетинг -- маркетинговая политика -- маркетингова політика -- товарная политика -- товарна політика -- товар -- качество продукции -- якість продукції -- конкурентоспособность -- конкурентоспроможність -- товарные рынки -- товарні ринки -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- жизненный цикл товара -- життєвий цикл товару -- стандартизация продукции -- стандартизація продукції -- сертификация продукции -- сертифікація продукції -- идентификации продукции -- ідентифікація продукції -- маркировка -- маркування -- упаковка -- пакування --
Додаткові точки доступу: