
>
Савицька, Наталія Леонідівна.
Управління результативністю маркетингу [Електронний ресурс] : навч.-метод. посібник : у 2 ч. / Н. Л. Савицька, І. Ю. Мелушова ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2018 - .
Ч. 1. - 2018. - 116 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 111-115. - Б. ц.
Зміст: >
Результативність бізнесу і маркетингу: поняття та моделі
Принципи побудови системи показників результативності маркетингу
Ключові показники маркетингової діяльності
Управління результативністю маркетингу на основі системи збалансованих показників
Оцінювання результативності процесів формування капіталу бренду
Inbound маркетинг як система спільного створення цінності
Ключові слова: маркетинг -- управління -- управление -- менеджмент підприємств -- менеджмент предприятий -- бізнес -- бизнес -- інтегрована модель управління -- интегрированная модель управления -- сталий розвиток -- устойчивое развитие -- управлінські рішення -- управленческие решения
Анотація: У навчально-методичному посібнику викладено засадничі принципи та методичні положення щодо управління результативністю маркетингу в загальній системі менеджменту підприємства. Послідовно розкрито питання еволюції методології результативності бізнесу і маркетингу; підходи до побудови системи показників результативності; запропоновано інтегровану модель управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємств, інструметарій оцінювання результативності на всіх етапах прийняття управлінських рішень. Відмітною рисою книги є те, що теоретичні положення та базові підходи до управління результативністю маркетингу поєднуються з показниками та заходами соціально-етичного маркетингу, супроводжуються прикладами з практики та ілюструють конкретний маркетинговий інструментарій досягнення результативності бізнесу. Посібник орієнтований на магістрантів спеціальності 075 Маркетинг та студентів економічних й управлінських спеціальностей, практиків у сфері маркетингу, менеджменту, підприємців, викладачів закладів вищої освіти.
Додаткові точки доступу:
Мелушова, Ірина Юріївна
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
>Экз-ры полностью -666063671
Кол-во выдач 0
Савицька, Наталія Леонідівна.
Результативність бізнесу і маркетингу: поняття та моделі
Принципи побудови системи показників результативності маркетингу
Ключові показники маркетингової діяльності
Управління результативністю маркетингу на основі системи збалансованих показників
Оцінювання результативності процесів формування капіталу бренду
Inbound маркетинг як система спільного створення цінності
Ключові слова: маркетинг -- управління -- управление -- менеджмент підприємств -- менеджмент предприятий -- бізнес -- бизнес -- інтегрована модель управління -- интегрированная модель управления -- сталий розвиток -- устойчивое развитие -- управлінські рішення -- управленческие решения
Анотація: У навчально-методичному посібнику викладено засадничі принципи та методичні положення щодо управління результативністю маркетингу в загальній системі менеджменту підприємства. Послідовно розкрито питання еволюції методології результативності бізнесу і маркетингу; підходи до побудови системи показників результативності; запропоновано інтегровану модель управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємств, інструметарій оцінювання результативності на всіх етапах прийняття управлінських рішень. Відмітною рисою книги є те, що теоретичні положення та базові підходи до управління результативністю маркетингу поєднуються з показниками та заходами соціально-етичного маркетингу, супроводжуються прикладами з практики та ілюструють конкретний маркетинговий інструментарій досягнення результативності бізнесу. Посібник орієнтований на магістрантів спеціальності 075 Маркетинг та студентів економічних й управлінських спеціальностей, практиків у сфері маркетингу, менеджменту, підприємців, викладачів закладів вищої освіти.
Додаткові точки доступу:
Мелушова, Ірина Юріївна
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
>
Кол-во выдач 0
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Репозитарій | |
2 | Електронний ресурс | 6 |