.
Реклама в системі маркетингу [Текст] : опор. конспект лекцій для студентів спец. 6.030507 Маркетинг, ден. та заоч. форм навчання / Н. Л. Савицька, О. М. Прядко, К. С. Олініченко ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : ФОП Іванченко І. С., . - 70 с. - Бібліогр.: с. 69

Ключові слова: маркетинг -- реклама -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- рекламна продукція -- рекламная продукция --
Анотація:
Дисципліна "Реклама в системі маркетингу " є спеціальною, вивчення якої сприяє поглибленню професійних навичок студентів та спрямоване на підготовку кваліфікованих та компетентних фахівців сучасності. Викладення матеріалу є легким для сприйняття, основні положення візуально супроводжується схемами, рисунками, таблицями. Навчаючись за цим опорним конспектом, студенти зможуть зрозуміти суть і роль сучасних проблем реклами у комплексі маркетингової діяльності; набуття студентами теоретичних знань з питань організації методів рекламної діяльності; опанування методичним інструментарієм розробки та реалізації рекламних заходів; ознайомлення студентів з конкретними прикладами, зразками і засобами вдалого створення рекламної продукції.
Додаткові точки доступу: