
>
Савицька, Наталія Леонідівна.Реклама в системі маркетингу [Текст] : опор. конспект лекцій для студентів спец. 6.030507 Маркетинг, ден. та заоч. форм навчання / Н. Л. Савицька, О. М. Прядко, К. С. Олініченко ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : ФОП Іванченко І. С., 2016. - 70 с. - Бібліогр.: с. 69
Ключові слова: маркетинг -- реклама -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- рекламна продукція -- рекламная продукция --
Анотація:
Дисципліна "Реклама в системі маркетингу " є спеціальною, вивчення якої сприяє поглибленню професійних навичок студентів та спрямоване на підготовку кваліфікованих та компетентних фахівців сучасності. Викладення матеріалу є легким для сприйняття, основні положення візуально супроводжується схемами, рисунками, таблицями. Навчаючись за цим опорним конспектом, студенти зможуть зрозуміти суть і роль сучасних проблем реклами у комплексі маркетингової діяльності; набуття студентами теоретичних знань з питань організації методів рекламної діяльності; опанування методичним інструментарієм розробки та реалізації рекламних заходів; ознайомлення студентів з конкретними прикладами, зразками і засобами вдалого створення рекламної продукції.
Додаткові точки доступу:
Прядко, Ольга Миколаївна
Олініченко, Катерина Сергіївна
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Савицька, Наталія Леонідівна.
Ключові слова: маркетинг -- реклама -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- рекламна продукція -- рекламная продукция --
Анотація:
Дисципліна "Реклама в системі маркетингу " є спеціальною, вивчення якої сприяє поглибленню професійних навичок студентів та спрямоване на підготовку кваліфікованих та компетентних фахівців сучасності. Викладення матеріалу є легким для сприйняття, основні положення візуально супроводжується схемами, рисунками, таблицями. Навчаючись за цим опорним конспектом, студенти зможуть зрозуміти суть і роль сучасних проблем реклами у комплексі маркетингової діяльності; набуття студентами теоретичних знань з питань організації методів рекламної діяльності; опанування методичним інструментарієм розробки та реалізації рекламних заходів; ознайомлення студентів з конкретними прикладами, зразками і засобами вдалого створення рекламної продукції.
Додаткові точки доступу:
Прядко, Ольга Миколаївна
Олініченко, Катерина Сергіївна
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|---|---|---|
1 | Абонемент б. п. №7 (вул. Клочківська, 333) | 2 | 2 |
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|---|---|
1 | Абонемент б. п. №7 (вул. Клочківська, 333) | Х-231261 Х-231262 |
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Репозитарій | |
2 | Електронний ресурс | 235 |