
>
339.138(02.064)
Д 27
Дейнега, Олександр Вікторович.Маркетингова концепція формування продуктоорієнтованого інформаційного забезпечення підприємств [Текст] : монографія / О. В. Дейнега ; наук. ред. д-р екон. наук, проф. Є. В. Крикавський ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне : Вид. О. Зень, 2017. - 291 с. : мал., табл. - Бібліогр.: с. 245-262 (243 назви). - ISBN 978-617-601-226-9
Ключові слова: маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- підприємства -- предприятия -- тоаврна політика -- товарная политика -- інформаційні системи -- информационные системы --
Додаткові точки доступу:
Крикавський, Є. В.\наук. ред.\
Рівнен. держ. гуманітар. ун-т
Д 27
Дейнега, Олександр Вікторович.
УДК | |
339.138(02.064) |
Ключові слова: маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- підприємства -- предприятия -- тоаврна політика -- товарная политика -- інформаційні системи -- информационные системы --
Додаткові точки доступу:
Крикавський, Є. В.\наук. ред.\
Рівнен. держ. гуманітар. ун-т
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|---|---|---|
1 | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|---|---|
1 | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 358006 |
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|---|---|---|---|
1 | 34 | Маркетинг (075) | Маркетингові інтернет-технології та бізнес аналітика | 9 |
2 | 34 | Економіка (051) | Економічне управління підприємством та інформаційні системи в економіці | 10 |
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|