
>
339.138(075.8)
К 79
Кошкалда, Ірина Віталіївна.Маркетингові дослідження [Текст] : навч. посібник / І. В. Кошкалда ; Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва. - Харкiв : Вид-во ХНАУ, 2007. - 158, [1] с. - Бібліогр.: с. 156-158 (37 назв.). - 70.00 грн.
Зміст: >
Маркетингові дослідження в структурі маркетингу
Система маркетингових досліджень
Сутність, організація та структура маркетингової інформації
Програмування й організація маркетингового дослідження
Класифікація методів маркетингового дослідження. Аналіз документів і спостереження.
Опитування в маркетинговому дослідженні
Експеримент в маркетингових дослідженнях
Спеціальні маркетингові дослідні методики
Дослідження ринку, товару, споживача
Система формування попиту і стимулювання збуту
Ключові слова: маркетинг -- конкуренти -- конкуренты -- ринок -- рынок -- товар -- споживач -- потребитель --
Анотація:
Розкриваються аспекти організації та проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у господарській діяльності. Розглядаються основні методи маркетингових досліджень та їх організація. Акцептується увага на дослідженні середовища маркетингу, конкурентів, ринку, товару, споживача, фірми.
Додаткові точки доступу:
Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва
К 79
Кошкалда, Ірина Віталіївна.
Маркетингові дослідження в структурі маркетингу
Система маркетингових досліджень
Сутність, організація та структура маркетингової інформації
Програмування й організація маркетингового дослідження
Класифікація методів маркетингового дослідження. Аналіз документів і спостереження.
Опитування в маркетинговому дослідженні
Експеримент в маркетингових дослідженнях
Спеціальні маркетингові дослідні методики
Дослідження ринку, товару, споживача
Система формування попиту і стимулювання збуту
УДК | |
339.138(075.8) |
Ключові слова: маркетинг -- конкуренти -- конкуренты -- ринок -- рынок -- товар -- споживач -- потребитель --
Анотація:
Розкриваються аспекти організації та проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у господарській діяльності. Розглядаються основні методи маркетингових досліджень та їх організація. Акцептується увага на дослідженні середовища маркетингу, конкурентів, ринку, товару, споживача, фірми.
Додаткові точки доступу:
Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|---|---|---|
1 | Абонемент б.п. №6 (селище Докучаєвське-2) | 1 | 1 |
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|---|---|
1 | Абонемент б.п. №6 (селище Докучаєвське-2) | 0001167 |
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|