339.138(075.8)
К 79
.
Маркетингові дослідження [Текст] : навч. посібник / І. В. Кошкалда ; Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва. - Харкiв : Вид-во ХНАУ, . - 158, [1] с. - Бібліогр.: с. 156-158 (37 назв.). - 70.00 грн.

Зміст:
Маркетингові дослідження в структурі маркетингу
Система маркетингових досліджень
Сутність, організація та структура маркетингової інформації
Програмування й організація маркетингового дослідження
Класифікація методів маркетингового дослідження. Аналіз документів і спостереження.
Опитування в маркетинговому дослідженні
Експеримент в маркетингових дослідженнях
Спеціальні маркетингові дослідні методики
Дослідження ринку, товару, споживача
Система формування попиту і стимулювання збуту
УДК
339.138(075.8)

Ключові слова: маркетинг -- конкуренти -- конкуренты -- ринок -- рынок -- товар -- споживач -- потребитель --
Анотація:
Розкриваються аспекти організації та проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у господарській діяльності. Розглядаються основні методи маркетингових досліджень та їх організація. Акцептується увага на дослідженні середовища маркетингу, конкурентів, ринку, товару, споживача, фірми.
Додаткові точки доступу: