
>
Навчальна практика [Електронний ресурс] : метод. рек. до проходж. навч.-пед. практики для здобувачів другого (магістер.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форми здобуття освіти зі спец. 015 Професійна освіта / Держ. біотехнол. ун-т ; авт.-уклад.: І. П. Дроздова, І. О. Данченко, М. С. Пономарьова. - Харків : [б. в.], 2024. - 28 с. : табл. + дод. 16-28 с. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/59098 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 14-15. - Б. ц.
Зміст: >
Мета та завдання практики
Програма та зміст практики
Ключові слова: навчальна практика -- учебная практика -- професійна освіта -- профессиональное образование -- організація -- организация -- фахова компетентність -- профессиональная компетентность -- педагогіка -- педагогика --
Анотація:
Науково-педагогічна практика є складовою частиною освітньої програми професійної підготовки магістрів. У методичних рекомендаціях розглядаються загальні положення проведення навчально-педагогічної практики, питання організації і змісту практики та опрацювання її результатів. Методичні рекомендації чітко сплановані і регламентують діяльність студентів і керівників під час практики, сприятимуть поетапному набуттю студентами професійних знань і фахових компетентностей, практичних навичок із майбутнім застосуванням теоретичних знань у навчально-педагогічній діяльності. Видання призначено здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форми зі спеціальності 015 «Педагогіка».
Додаткові точки доступу:
Дроздова, Ірина Петрівна\авт.-уклад.\
Данченко, Ірина Олексіївна\авт.-уклад.\
Пономарьова, Марина Сергіївна\авт.-уклад.\
Держ. біотехнол. ун-т
Мета та завдання практики
Програма та зміст практики
Ключові слова: навчальна практика -- учебная практика -- професійна освіта -- профессиональное образование -- організація -- организация -- фахова компетентність -- профессиональная компетентность -- педагогіка -- педагогика --
Анотація:
Науково-педагогічна практика є складовою частиною освітньої програми професійної підготовки магістрів. У методичних рекомендаціях розглядаються загальні положення проведення навчально-педагогічної практики, питання організації і змісту практики та опрацювання її результатів. Методичні рекомендації чітко сплановані і регламентують діяльність студентів і керівників під час практики, сприятимуть поетапному набуттю студентами професійних знань і фахових компетентностей, практичних навичок із майбутнім застосуванням теоретичних знань у навчально-педагогічній діяльності. Видання призначено здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форми зі спеціальності 015 «Педагогіка».
Додаткові точки доступу:
Дроздова, Ірина Петрівна\авт.-уклад.\
Данченко, Ірина Олексіївна\авт.-уклад.\
Пономарьова, Марина Сергіївна\авт.-уклад.\
Держ. біотехнол. ун-т
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Репозитарій | |
2 | Електронний ресурс | 6 |