338.487(075.8)
М 25
Маркетинг турпродукту [Текст] : підручник / Ю. О. Карягін [та ін.] ; за ред.: Г. Б. Муніна, О. О. Гаци. - Київ : Кондор, . - 394 с. - Бібліогр.: с. 371-374. - ISBN 978-966-351-224-2

УДК
338.487(075.8)
339.138(075.8)
659(075.8)

Ключові слова: маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- види маркетингової інформації -- виды маркетинговой операции -- маркетингова інформація в туризмі -- маркетинговая информация в туризме -- маркетинговий аналіз -- маркетинговый анализ -- типи поведінки споживачів -- типы поведения потребителей -- туроператор як посередник -- туроператор как посредник -- реклама туристичного продукту -- реклама туристического продукта -- франчайзинг -- комерційні концесії -- комерческие концесии -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз --
Анотація:
Розглянуті питання маркетингової діяльності, принципи створення та формування туристичного продукту на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання.
Додаткові точки доступу: