339.138(02.064)
М 27
Маркетинг на ринку продуктів швидкого приготування [Текст] : монографія / Є. В. Ромат [та ін.] ; за наук. ред. А. А. Мазаракі ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : КНТЕУ, . - 207 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 183-192 (91 назва). - ISBN 978-966-629-911-9

УДК
339.138(02.064)
664(02.064)

Ключові слова: продукти швидкого приготування -- продукты быстрого приготовления -- маркетинг виробників -- маркетинг производителей -- менеджмент виробників -- менеджмент производителей --
Анотація:
У монографії розглянуто теоретичні основи маркетингової діяльності на ринку продуктів швидкого приготування, розроблено теоретичні засади сегментування цього ринку, враховуючи особливості даного типу продукції. Досліджено концептуальні засади застосування маркетингових технологій позиціонування та брендингу. Розроблено методологію управління маркетингом підприємства на ринку продуктів швидкого приготування.
Додаткові точки доступу: